הישג לחרדים בירושלים • העירייה מתחייבת לבצע אכיפה כנגד 'יס פלנט'

    דוד לזר 2 Comment on הישג לחרדים בירושלים • העירייה מתחייבת לבצע אכיפה כנגד 'יס פלנט'
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הישג לסיעות אגודת ישראל וש"ס בעיריית ירושלים: במענה לדרישת סיעות 'אגודת ישראל' ו'ש״ס', מעיריית ירושלים לאכוף כל פעילות אסורה על לי חוק העזר העירוני במתחם 'יס פלנט', הודיע הערב (שלישי) היועץ המשפטי לעיריית ירושלים, כי בעקבות החלטת ראש העיר ניר ברקת העירייה מתחייבת לבצע אכיפה כנגד כל פעילות האסורה בחוק העזר העירוני.

    במכתבו מציין עו"ד אלי מלכה כי "במענה לפנייתכם הנני לציין כי המתחם שבנדון אמור להיפתח לציבור רק ביום חמישי. כידוע לכם על פי חוק העזר לירושלים (פתיחת עסקים וסגירתם), תשט"ו – 1955 (להלן: חוק העזר) ניתן לפתוח בימי המנוחה בית עסק שהינו בית קולנוע ובתי אוכל בתנאים הקבועים בחוק העזר".

    "משיחה שערכתי עם סגן היועמ"ש וראש התביעה, מר חיים נרגסי וכן עם משה דהאן, הממונה על רישוי עסקים, עולה כי במתחם שרובר יס – פלנט יופעלו בשלב זה בתי קולנוע ו-2 בתי אוכל".

    "לאור המידע האמור לעיל ואשר מצוי בידי העירייה לא יפעלו במתחם בתי מסחר אחרים, כאמור במכתבכם אם למרות האמור לעיל תקויים פעילות מסחרית במתחם שאינה מותרת על פי חוק, תבוצע אכיפה כנגדה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הכותרת מטעה. ההישג הוא של כל שומרי המסורת (לא רק לחרדים. לא רק לאגודת ישראל) שבכל אתר ואתר (ולא רק בירושלים). הנה ציטוט קטן מכתבה אחרת של "קול חי" "קלמנוביץ (נציג הבית היהודי בעיריה): הגיע הזמן שהציונות הדתית תגיד את דברה ותילחם על השבת כפי שהיא נלחמת על ארץ ישראל. נאבק על השבת כמו שאנחנו נאבקים על הבתים בבית אל".

      "יצרתי קשר עם מנהיגי הבית היהודי ברמה הארצית על מנת שהנציגות המקומית והארצית יעבדו יחד" סיים קלמנוביץ את הודעתו.

      כזכור, שלשום (א') שיגרו שלושת חברי מועצת העיר ירושלים מטעם 'דגל התורה', יצחק פינדרוס, ישראל קלרמן ואליעזר ראוכברגר מכתב חריף על הפרה חמורה של הסטאטוס קוו בעיר הבירה.

      הנה כי כן. מאבק משתף של כלל הסיעות שומרי התורה מניב תוצאות טובות ברוך ה'. יישר כח לכ-ו-ל-ם.

    2. 1

      ציטוט:
      משיחה שערכתי עם סגן היועמ"ש וראש התביעה, מר חיים נרגסי וכן עם משה דהאן, הממונה על רישוי עסקים, עולה כי במתחם שרובר יס – פלנט יופעלו בשלב זה בתי קולנוע ו-2 בתי אוכל".

      הצילו: דגל וש"ס מסכימים לחילון ירושלים